24 Mart 2014 Pazartesi

1,5 yaş aşım

cuma günü 1,5 yaş aşım vardı annemle beraber gittik ablam okula gittikten sonra.annem anlattı bu senin iyiliğin için oluyor biraz canın yanacak derken kollarımdan yedim iğneleri boyum uzamış ama minyon olucam bu gidişle:)))kiloda almışım ama yine de çok hareketliyim ya ondan kilo alamıyorum galiba.ablam benim kadarken benden 9 cm uzunmuş...ablamın okuluna psikolog gelecekmiş annem ablamıda aldı gitti okula akşam ben evde babamla kaldım.

bugün galiba ilk kez tam hatırlamıyoruz da ama annemle uzağa gitmemizin ilk günüydü dolmuşa bindik şaşırdım genelde yürüyerek gidiyoruz yada yanımızda ablam falan olıyor ya.torıuma gittik alışveriş merkezine.önce lunaparka gittik uyku saatim olduğundan mı tek kendim olduğumdan mı annem çözemedi ama çok eğlenmedim galiba.atlı karıncadan korktum:)))sonra dolaştık annemle bana t-şört aldı annem çok beğendim beğendinmi diyede alırken de sordu zaten hı hı dedim:))) sonra uyuyamadım bir türlü çorbamıda içtim son demlerimde sıkıldım araba oturmaktan indim arabadan çıldırmış gibi bi oyana bi buyana koştum durdum.

merdivenden inmek hoşuma gidiyor bu sıralar sonunda ablamın okulda yaptığı çalışmaları duvardan indirdim annem yapıştırıyordu duvara gelip gidip koparıyordum en sonunda dayanamadı işte annemde söktü hepsini.

anne
baba
iciiii(inci)
abla
anneanne
dede
ema(elma)
ede(efe)
teyde(teyze)
gatgatga(portakal suyu)
huuuu(su)
emeeee(ekmek)
gel
git
çeçil(çekil)
çicii(çizgi film)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder