3 Mart 2014 Pazartesi

anne

serçem sonunda anne dedi yaşasın yaşasın yaşasın ama şimdide anne aşağı anne yukarı:)) anne anne anne anne :)))
çeçil(çekil)
bugün çok güzel oyun oynadı ablası ve ervayla beraber Elifide içlerine aldılar çanta taktı kızlar sırtlarına okula gidiyorlar güya bi çantada Elife takmışlar kızların peşinde minik seçemde.şarkı söylüyorlar biri davulu almış eline biri tefi elifde marakasları almış eşlük ediyor:)))Allahım yicem yicem yicem
grip gibiyim öpemiyorumda kaç gündür kızları:((banyo yaptı saçları daha az diye kurutmadım incinin saçlarını kuruturken anne anne dedi efendim dedim saçlarını gösteriyor onun saçlarınıda kuruttum artık:))
sabahları İnci giderken el sallıyor öpücük veriyor İncide hoşçakal diyip çıkıyor Elif evde ben servise binirip geliyorum İnciyi,yatağında duruyor ben gelene kadar ama akşam üstü durmuyor illa oda benle gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder