19 Mart 2014 Çarşamba

son günler

atom karıncaymışım herkes öyle diyor bide anneme diyolarki ha erkek çocuk ha Elif maşallah bu ne böyle diyolar:)))
pazartesi büyük bi kazadan kıl payı kurtuldum biraz kanım aktı ama bunada şükür.sandalyeye çıktım ve pat düştüm kaşla göz arası yaptım zaten ne yaptıysam düşünce başladım ağlamaya kafamı tuttum annem baktı oda ne biraz kan sonra şiştimi diye (peteğin köşesine düşüp kafamı çarptımda)bakınca kafatasım çukurlaşmış annem yanlış hissettim galiba deyip hemen Ezdihara çıktı oda aynı şkeyi hissedince doğru doktora bizim burası çok kalabalık diye başka hastaneye gittik Selim amcayla babam işteydi çünkü ordada tomografi çekmek lazım bugün bozuldu dediler başka hastaneye gönderdiler annemde babamı aradı ben tomografiye girmeden babam da yetişti annem kollarımdan babam başımdan tuttu sabit duruyum diye.çok şükür bişeyim yokmuş.olan annemle babama oldu annemin eli ayağı tutmuyomuş eve geldiğimizde hala öyle diyordu babamın aklından bissürü şey geçmiş korkuttum yani herkesi.ablamda ben düşünce korktu Ezdiharlarda uyumuş eve gelince aldık onuda sonra gece 2 saatte bir kaldırdı annem.bu ilk büyük vukuatımdı Allah beterinden korusun inşallah.
havalar güzel gidiyor bi kaç gündür bugün parka gittik sallanmayıda kaymayıda seviyorum tek başına pek keyfi olmuyor ama napalım:((sonra dönüşte markete gittik çikolatalı süt aldık hemen içmek istedim annede evde içersin dedi vermedi aman Allahım kendimi yerlere attım resmen ağladım ağladım sonra poşeti verdi elime biraz taşıdım sustum eve gelincede höpürdete höpürdete içtim ohhhh yarasın))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder