12 Nisan 2014 Cumartesi

misafirlerimiz

hafta sonu akın abiler geldi bana çok alışık değil ama ablamla güzel oynadılar ben ağladıkça da yeter artık sus başım ağrıdı deyip durdu.kardeşi olacak inşallah bakalım o zaman ne yapacak:))) pazartesi,salı dışarıdaydık hep ablamda okulada gitmedi gezdik bir güzel..perşembe günü de anneannemler geldi önce utandım ama sonra açıldım:))ablama tütü etek almış anneannem bende giydim hevesleniyorum ne yapayım ablam ne yaparsa bende aynısını yapıyorum ama bu sıra rahat vermiyorum çok elinde ne varsa ben istiyorum oda vermeyince kavga ediyoruz sonra ben gidip anneme şikayet ediyorum ağlıyorum annemde kafa beyin kalmadı yani tabiri caizse başı çok ağrıyor 2 gündür özellikle.ablam,annem,anneannem bugün manyetik dalga uzmanına muayene oldular ablamın vucudü mikrop yuvasıymış resmen,annemde yok yok diyebiliriz migreni varmış,trıodler,pankreas,safta,göz derken bayağı bişeyler daha var tedaviye başlıcaklar anneannemde çıkmış bir sürü bişey Allah şifa versin ben dursam annem benide muayene ettirecek ama ben durmam ki:))
dişlerim sonunda geliyor galiba elim hep ağzımda geziyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder