5 Mayıs 2014 Pazartesi

köpek dişlerim

sonunda aylardır kabarık olan köpek dişlerimin alttaki 2 tanesi çıktı darısı üsttekilere artık. cuma günü çoooookkkkkk güzel bir yere gittik evden pikniğe diye çıkmıştık ama rotamızı değiştirdik ablamın okulunda at binmeye götürecekleri Antikköye gittik şahane bi yerdi.atlar,tavuklar,horozlar,kuşlar,deve kuşları lamalar güvercin köpek ne ararsan vardı yani eğlendik çok güzel.
cumarteside annem bizi parka götürdü çok güzel oynadık ablamla sonrada ödül olarak dondurma aldı annem yedik bir güzel.
bugün komşuda mevlüt vardı giderken annem dedi ki bak akıllı ol orda beni üzme tamammı dedi hı hı dedim ve gerçekten de söz dinledim hiç şımarmadım annemin yanında oturdum Kur-an okunurken sonra kalktım eve geldiğimizde annem dediki seninle gurur duyuyorum afferim bende annne deyip sarıldım:)))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder