18 Temmuz 2016 Pazartesi

son günler

bayramda meteler geldi ablalık yaptım meteye.çok seviyorum çok.anneannemden sonra bahar yengemdende isteklerim oluyo.herkese söyleyemediğim şeyler mesela karnım acıktı tuvalete gidicem vs vs. bahar yengemde mutlu oldu güzel kızım diye beni sevdi durdu.bayramın 3.günü evcil hayvanların olduğu hayvanat bahçesine gittik.kocaman atlar minicik taylar vardı.keçiye elimi yalattım.lama tükürcek diye çok yanaşamadık çok eğlendik çokkk

ankaradayız şimdi babamdan ayrılmadan önce diyorum ki sen bizi özlicekmisin ben seni çok özlicem

mutluyuz anneannem dedem bizi şımartıyo.cihan  büyümüş çok tatlı olmuş ama kıskandım.allahtan bahadır dayım bizimle ilgilendi de çok belli  etmedim kıskandığımı.

kreşe başlıcam inşallah.heyecanlıyım ablamın kreşine gidicem inşallah.tanıdığım bildiğim ortam hayırlısı bakalım

bayram harçlıklarımızla annem buz patetine götürdü ilk kez gittim buz patenine.hocayla kaydım çok sevkliydi.bi daha gidicez çok mutlu oldum...çok keyif aldım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder