11 Aralık 2013 Çarşamba

namaz

yavrum benim ne görürse onu taklit ediyor bugün namaz kılıyodu kurban olurum verene ellerini birleştiriyo rukuda güya,sonrada secdeye gidiyo yavrum benim alıp içime sokasım geldi kaşık suratlım benim küçücüğüm...

kuzuya kitap okuyoruz hergün uyumadan evvel miniğim aldı eline kitabı geldi yanıma ıh ıh diyo oku demek istiyor yani sonra okuduk bi daha getirdi arkasını dönüp kucağıma oturuyo bide:))

bana nene diyo:))
baba,dede arada aaabaa,ama anne yok:(( tembel çıktı bu danam ablası şakıyodu ne güzel serçem ıh ıh larla işini götürüyor.

dün hep şımarıklık yaptı kızdım bende inciyle biraz tekrar yapalım dedik cüz dersini bizimki gitti sinirinden ablasının odasındaki aynayı söktü,incinin odasına okulda yaptığı faaliyetleri asıyoruz boyunun yettiği kadarını sökmeye çalıştı aman Allahım beter böcek:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder