28 Nisan 2014 Pazartesi

gezmece tozmaca


 nisan ayı bizim için bayağı hareketli geçti.gezmece tozmaca annemin deyimiyle nisan ayı ablamın ayıymış doğum günüde bu ayda ya:)) nisanın başında akınlar gelmişti gezdik,toztuk.sonra anneannemle dedem geldi.ablamın doğum gününü kutladık bahadır dayımlar geldi.anneannemleri uğurladık gittikleri gün ve ertesi gün evde sürekli dede ve anneanne aradım alışmıştım ne güzel:(((


florya ya gittik bir kaç kez uçakları yakından gördüm ve uçak hastalığım başladı:))) uuuuuuuuu diye ses çıkarıyorum
 


ablamlarla yüzümüzü boyattık ben kelebek oldum yaşasınnnnn
 

 ilk camii ziyaretimi de Sultan Ahmet camii ne yaptım.havaların güzel olmasıyla dondurma sezonunu da açtık
ablam kuranı kerime geçti okulda kutlamasını yaptık maşalllah çok güzel olmuştu.bende bu sıralar iyice geveze oldum ve taklitçi ablam ne yaparsa aynını yapıyorum su istedi su iç,saçlarını taradı benimde saçlar tarancak,terlik giydi bende giyicem vs vs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder